Od 1 marca (wcześniej biuro prasowe urzędu marszałkowskiego błędnie poinformowało, że od 23 lutego) na antenie największych polskich stacji telewizyjnych, portali informacyjnych oraz prestiżowych zagranicznych kanałów telewizyjnych, na przykład: National Geographic, Discovery Channel, czy BBC, zainaugurowana została kampania promocyjna pt. "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia". Centralnym punktem kampanii jest spot promocyjny, zachęcający osoby, które przyjadą na Dolny Śląsk w związku z Euro 2012, do zobaczenia największych atrakcji regionu. W spocie zaprezentowanych zostało sześć dolnośląskich atrakcji, z których połowa jest zlokalizowana w powiecie wałbrzyskim. Oprócz klasztoru w Krzeszowie, Stawów Milickich oraz Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu, w spocie zaprezentowano zamek Książ w Wałbrzychu, podziemny kompleks Osówka w gminie Głuszyca oraz tamę na Jeziorze Bystrzyckim w gminie Walim.
ZOBACZ FILM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?