Dolny Śląsk do zobaczenia

Urząd marszałkowski promuje nasz region za granicą, głównie atrakcjami turystycznymi z terenu powiatu wałbrzyskiego.

Jedną z atrakcji Dolnego Śląska, która pojawiła się w spocie reklamującym nasz region jest tama na Jeziorze Bystrzyckim w Zagórzu Śląskim
Masz zdjęcie do tego tematu? Wyślij

Jedną z atrakcji Dolnego Śląska, która pojawiła się w spocie reklamującym nasz region jest tama na Jeziorze Bystrzyckim w Zagórzu Śląskim (© Dariusz Gdesz)

Od 1 marca (wcześniej biuro prasowe urzędu marszałkowskiego błędnie poinformowało, że od 23 lutego) na antenie największych polskich stacji telewizyjnych, portali informacyjnych oraz prestiżowych zagranicznych kanałów telewizyjnych, na przykład: National Geographic, Discovery Channel, czy BBC, zainaugurowana została kampania promocyjna pt. "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia". Centralnym punktem kampanii jest spot promocyjny, zachęcający osoby, które przyjadą na Dolny Śląsk w związku z Euro 2012, do zobaczenia największych atrakcji regionu. W spocie zaprezentowanych zostało sześć dolnośląskich atrakcji, z których połowa jest zlokalizowana w powiecie wałbrzyskim. Oprócz klasztoru w Krzeszowie, Stawów Milickich oraz Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu, w spocie zaprezentowano zamek Książ w Wałbrzychu, podziemny kompleks Osówka w gminie Głuszyca oraz tamę na Jeziorze Bystrzyckim w gminie Walim.

ZOBACZ FILM
∨ Czytaj dalej

Komentarze (1)

avatar

Wybierz kategorię