Jedną z atrakcji Dolnego Śląska, która pojawiła się w spocie reklamującym nasz region jest tama na Jeziorze Bystrzyckim w Zagórzu Śląskim

Jedną z atrakcji Dolnego Śląska, która pojawiła się w spocie reklamującym nasz region jest tama na Jeziorze Bystrzyckim w Zagórzu Śląskim (© Dariusz Gdesz)

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij

Urząd marszałkowski promuje nasz region za granicą, głównie atrakcjami turystycznymi z terenu powiatu wałbrzyskiego.

Od 1 marca (wcześniej biuro prasowe urzędu marszałkowskiego błędnie poinformowało, że od 23 lutego) na antenie największych polskich stacji telewizyjnych, portali informacyjnych oraz prestiżowych zagranicznych kanałów telewizyjnych, na przykład: National Geographic, Discovery Channel, czy BBC, zainaugurowana została kampania promocyjna pt. "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia". Centralnym punktem kampanii jest spot promocyjny, zachęcający osoby, które przyjadą na Dolny Śląsk w związku z Euro 2012, do zobaczenia największych atrakcji regionu. W spocie zaprezentowanych zostało sześć dolnośląskich atrakcji, z których połowa jest zlokalizowana w powiecie wałbrzyskim. Oprócz klasztoru w Krzeszowie, Stawów Milickich oraz Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu, w spocie zaprezentowano zamek Książ w Wałbrzychu, podziemny kompleks Osówka w gminie Głuszyca oraz tamę na Jeziorze Bystrzyckim w gminie Walim.

ZOBACZ FILM
∨ Czytaj dalej

Komentarze (1)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez POLSKAPRESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!