Wczoraj prezydent miasta Roman Szełemej oraz dyrektor wyścigu Czesław Lang, podpisali porozumienie finalizujące umowę w tej sprawie. Wałbrzych przekazał na organizację wyścigu 140 tys. zł (brutto). W zamian, organizatorzy wyścigu mają zapewnić Wałbrzychowi promocję medialną.
– Migawki promujące Wałbrzych pojawią się między innymi w spotach reklamowych, które będą wyświetlane w sieci kin Cinema City oraz kanale telewizyjnym Eurosport – wyjaśnia Czesław Lang, dyrektor wyścigu Tour de Pologne. – W dniu startu wyścigu z Wałbrzycha zostanie również nadany z miasta popularny program „Kawa czy herbata?”
Kwestią do omówienia pozostaje, czy start odbędzie się z Rynku, czy jak chcą władze miasta z ul. Ratuszowej. W tym roku ma się tam zakończyć budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego Aqua-Zdrój. Tour de Pologne ma być wykorzystany do jego promocji. II etap Tour de Pologne z Wałbrzycha do Opola, będzie przebiegał między innymi przez Walim, Rzeczkę i Sokolec. Będzie to dla kolarzy trudny, górski i zarazem niezwykle malowniczy odcinek, który organizatorom Tour de Pologne zasugerował... wałbrzyszanin Dariusz Baranowski. To wychowanek sekcji kolarskiej Górnika Wałbrzych i trzykrotny tryumfator Tour de Pologne.
Wspaniałe show Harlem Globetrotters w Tauron Arenie Kraków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?