Remont budynków urzędu miejskiego przy ul. Matejki w Wałbrzychu będzie kosztował około 1,5 mln zł (brutto). W nieruchomości nr 2, gdzie w przeszłości mieściła się m.in. sala ślubów, zostanie wykonany remont dachu połączony z wymianą jego pokrycia, docieplenie stropów i murów obiektu oraz modernizacja centralnego ogrzewania i remont instalacji elektrycznej. Natomiast w nieruchomości nr 3, zostaną częściowo wymienione okna i drzwi, wymienione centralne ogrzewanie, docieplone ściany i stropy oraz wyremontowany dach. Prace remontowe mają zostać zakończone do 30 maja 2015 roku.
To już kolejne nieruchomości gminy Wałbrzych, w których wykonywane jest docieplenie murów i wymiana centralnego ogrzewania. Niedawno podobne prace zakończono w Bibliotece pod Atlantami, a wcześniej m.in. w ratuszu oraz budynkach szkół, które należą do miasta. Ma to nie tylko poprawić wygląd nieruchomości gminnych, ale również przynieść oszczędności związane z ich ogrzewaniem, np. w budynku biblioteki kotłownia węglowa została zastąpiona gazową.
– W związku z remontami budynków przy ul. Matejki przygotowujemy plan rozdysponowania urzędu – mówi Roman Szełemej, prezydent Wałbrzycha. – Obecnie wiele pomieszczeń nie spełnia wymogów do pracy, np. część działu finansowego funkcjonuje w pomieszczeniach piwnicznych.
Prezydent dodaje, że aktualny pozostaje także projekt utworzenia sali ślubów w ratuszu przy pl. Magistrackim.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?