Wybierz region

Wybierz miasto

    Zgłoś komentarz do moderacji

    Ogólnie zgadzam się z Tobą Martix. Zauważ jednak, że jeżeli priorytet będzie bezwzględny (a nawet w jednym pytaniu, gdzie inwestor chciał zrezygnować z takiego priorytetu w przypadku stwierdzenia korka samochodowego, spółka miejska jasno i wyraźnie napisała - priorytet ma być bezwzględny, nawet kosztem ruchu samochodowego, nie ma zgody na żadne ustępstwa w tej sprawie - pamiętam sam byłem zaskoczony taką stanowczością), to efekt będzie bardzo podobny do torowiska wybudowanego całkowicie w oddzieleniu od jezdni. Jaka jest bowiem różnica między przejazdem przez skrzyżowanie z jezdnią bez zatrzymywania się, a przejazdem przez wiadukt (także bez zatrzymywania)? :) Dodajmy może (bo pewnie nie wszyscy czytali dokumentację przetargu ;) ), że linie, których trasy pokrywają się z trasami Tramwaju Plus, będą również posiadać priorytet (przynajmniej wtedy, gdy jego brak mógłby spowodować spowolnienie Tramwaju Plus). W każdym bądź razie, nawet przyjmując, że Tramwaj Plus będzie tylko "przyspieszonym" tramwajem - moim zdaniem warto takie coś robić i nie jest to żaden "poroniony pomysł". "I może fakt,że bedzie się zbiegac z normalnymi liniami tramwajowymi ale zostaną zlikwidowane dwie obecne zwykłe linie "12" i "22" by się niepotrzebnie nie dublowały i by nie były po prostu "zawalidrogami" dla T+." Te linie nie będą zlikwidowane. 22 stanie się linią TP1 Kozanów/Stadion Miejski - Gaj, a 12 Pilczyce - Stadion Olimpijski. Zapewne w zamian za to na Leśnicę pojedzie jakaś inna linia - słyszałem spekulacje, że "3".

    KOD

    POLECAMY