Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Album na 10-lecie kultowego sklepu z winylami i konkurs filmowy. Wesprzyj warszawskie projekty!

STUL
Album na 10-lecie kultowego sklepu z winylami i konkurs filmowy. Wesprzyj warszawskie projekty!
Album na 10-lecie kultowego sklepu z winylami i konkurs filmowy. Wesprzyj warszawskie projekty! wspieramkulture.pl
Masz szansę wspomóc rozwój kultury i wziąć udział w tworzeniu czegoś niezapomnianego. Możesz wesprzeć sklep muzyczny na ul. Chmielnej, który świętuje swoje 10-lecie i z tej okazji pragnie wydać wyjątkową płytę oraz możesz także pomóc w zorganizowaniu prestiżowego konkursu, dzięki któremu młodzi twórcy będą mieć szansę na wyświetlenie swojego filmu w Cannes. Jak to zrobić?

Sprawa jest prosta. Wystarczy wejść na tę stronę, jeśli chcesz wesprzeć młodych filmowców w zdobyciu Hollywood! lub ma tę stronę, jeśli pragniesz pomóc w wydaniu albumu na 10-lecie kultowego sklepu z winylami.

Świat filmu
48 Hour Film Project to bezsenny weekend, podczas którego ekipy filmowe wymyślają, piszą scenariusz, kręcą i montują film. Wybuchowa mieszanka adrenaliny i kreatywności w 48 godzin! Na czym polega wyzwanie? W każdym filmie muszą pojawić się trzy obowiązkowe elementy: bohater, rekwizyt i linijka tekstu, a każda ekipa losuje gatunek, w którym musi nakręcić swój film. Mają na to tylko 48 godzin! To świetna zabawa, ale również ogromna szansa na prestiż, jakim jest udział w międzynarodowym finale w USA i pokazie filmu w Cannes.
Jeśli chcesz, aby ten wyjątkowy konkurs organizowany na całym świecie zaistniał w Warszawie - twoja pomoc będzie potrzebna. 5. edycja 48HFP Warszawa miałaby się odbyć w dniach 25.09-3.10.

Kultowy sklep
W podwórku przy Chmielnej 21 w Warszawie znajdują się magiczne drzwi. Po ich przekroczeniu można przenieść się w dowolne miejsce na świecie. Wszystko za sprawą niesamowitych nagrań, które znajdują się w środku. Od dekady sklep Side One jest źródłem płyt, które grają polscy najpopularniejsi didżeje, a także miejscem spotkań animatorów sceny muzycznej - artystów, promotorów i po prostu słuchaczy. Można tam kupić bilety na niszowy koncert i rzadkie nagrania z Afryki. Jest to ostatni w naszym kraju sklep płytowy z prawdziwego zdarzenia. Z okazji dziesięciolecia istnienia sklepu powstała unikalna płyta. Kompilacja 12 premierowych utworów najważniejszych rodzimych twórców muzyki elektronicznej ostatniej dekady. Będzie to pierwsze w Polsce wydawnictwo współtworzone przez sklep płytowy i poświęcone sklepowi tematycznie. Płyta powstanie, tylko przy twojej pomocy!

Platforma „Za Grolsch kultury” z crowdfoundingowym portalem wspieramkulture.pl promuje ciekawych artystów i inicjatywy z różnych dziedzin sztuki. Głównym celem i fundamentem „Za Grolsch kultury” jest przybliżenie kultury i sztuki oraz osadzenie ich poza sztywnymi, muzealnymi ramami - w bliskiej każdemu codzienności. Dofinansowanie ze strony Grolscha pozwoliło m.in. Samborowi, wydać drugą płytę pt. Bruksizm, dziewczynom z folkowego zespołu „Same Suki” nakręcić najnowszy teledysk „Siedem”, a fundacji Hi!Art wystawić spektakl „Rodzina”.

- Ppodstawą „Za Grolsch kultury” jest przypomnienie, że sztuka, kultura oraz sama kreatywność są wokół nas: nie tylko w muzeach czy galeriach. Celem naszej akcji jest także wyszukiwanie jeszcze nieodkrytych talentów oraz wspieranie realizacji ich pomysłów i artystycznych projektów. Jesteśmy także z różnymi inicjatywami na licznych festiwalach. Tak też będzie w tym roku - mówi Hubert Olczak, z Kompanii Piwowarskiej.

Pod patronatem „Za Grolsch kultury” działa także sieć lokali, które funkcjonują jako swoiste domy kultury. Do ich grona należy m.in. warszawski Plac Defilad.


Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto