"Lower Silesia. Not to be told. To be seen. So see you" - anglojęzyczna wersja spotu inaugurującego akcję promocyjną "Tajemniczy Dolny Śląsk" jest dostępna od 9 marca i była emitowana m.in. na antenie Eurosportu podczas Halowych Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce w Stambule.
Od 15 marca można też oglądać niemieckojęzyczny spot reklamowy: "Niederschlesien. Nicht zu erzählen, sonder zu sehen. Auf Wiedersehen!"
Akcja promocyjna, która trwa od 1 marca w telewizji na kanałach grupy ITI, Polsatu i Telewizji Publicznej obejmie też kanały tematyczne jak m.in.: National Geographic, BBC Knowledge, Discovery, Travel Channel, Animal Planet czy Fox.
Kampania jest pierwszym etapem tworzenia strategii wizerunkowej województwa i ma potrwać do 2013 roku, a jej koszt oszacowano na ponad 9 mln zł.
Tu przeczytasz więcej o kampanii i zobaczysz polski spot
Wersja niemieckojęzyczna
Wersja anglojęzyczna
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?