Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Anglojęzyczna i niemieckojęzyczna wersja spotu promocyjnego Dolnego Śląska

ELW
Jedną z atrakcji Dolnego Śląska, która pojawiła się w spocie reklamującym nasz region jest klasztor w Krzeszowie
Jedną z atrakcji Dolnego Śląska, która pojawiła się w spocie reklamującym nasz region jest klasztor w Krzeszowie Dariusz Gdesz
„Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” to hasło najnowszej kampanii reklamowej naszego regionu, prowadzonej przez urząd marszałkowski. Do dostępnego od 1 marca spotu reklamowego w języku polskim dołączyły prezentacje w języku angielskim i niemieckim.

"Lower Silesia. Not to be told. To be seen. So see you" - anglojęzyczna wersja spotu inaugurującego akcję promocyjną "Tajemniczy Dolny Śląsk" jest dostępna od 9 marca i była emitowana m.in. na antenie Eurosportu podczas Halowych Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce w Stambule.
Od 15 marca można też oglądać niemieckojęzyczny spot reklamowy: "Niederschlesien. Nicht zu erzählen, sonder zu sehen. Auf Wiedersehen!"
Akcja promocyjna, która trwa od 1 marca w telewizji na kanałach grupy ITI, Polsatu i Telewizji Publicznej obejmie też kanały tematyczne jak m.in.: National Geographic, BBC Knowledge, Discovery, Travel Channel, Animal Planet czy Fox.
Kampania jest pierwszym etapem tworzenia strategii wizerunkowej województwa i ma potrwać do 2013 roku, a jej koszt oszacowano na ponad 9 mln zł.

Tu przeczytasz więcej o kampanii i zobaczysz polski spot

Wersja niemieckojęzyczna


Wersja anglojęzyczna

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na szczawnozdroj.naszemiasto.pl Nasze Miasto