BOK wałbrzyskiego magistratu w nowej odsłonie . Zakończył się remont Biura Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przy ul. Sienkiewicza 6-8, który wraz z jego wyposażeniem kosztował około 130 tys. zł. Obsługa petentów odbywa się teraz w bardziej komfortowych warunkach i według zapewnień władz miasta przebiega sprawniej. Wszystko dzięki kompetentnym pracownikom oraz zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
Wprowadzone zostały np. pomocne rozwiązania dla osób, które nie mogą osobiście pojawić się w BOK. Chodzi o Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) – www.epuap.gov.pl. Wśród usług, które oferuje ten system jest Profil Zaufany umożliwiający składanie pism elektronicznych ze skutkiem prawnym. BOK przy ul. Sienkiewicza jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-16.30.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?