Małgorzata Kożuchowska dzwoni do klientów sklepu CCC. A sam sklep sprzedaje buty jak pizzę

ADA
Małgorzata Kożuchowska dzwoni do klientów sieci CCC i namawia do składania zamówień online
Małgorzata Kożuchowska dzwoni do klientów sieci CCC i namawia do składania zamówień online archiwum
Cześć, tu Małgorzata Kożuchowska - usłyszała w słuchawce nasza dziennikarka z Wałbrzycha, kiedy odebrała telefon z numeru 787 570 019. Podobne telefony odebrali także mieszkańcy innych dolnośląskich miast... Na taki pomysł wpadła sieć obuwnicza CCC, z którą współpracuje aktorka. To nie jest jedyny chwyt sklepu, który tak jak inne walczy o przetrwanie podczas pandemii koronawirusa.

Małgorzata Kożuchowska dzwoni do klientów sklepu CCC

"Cześć tu Małgorzata Kożuchowska, mam dla ciebie specjalną wiadomść" - usłyszeliśmy słodki jak miód głos w słuchawce. Małgorzata powiedziała nam, że ma dla nas specjalną wiadomość! "Mam dla Ciebie specjalną wiadomość, jako ambasadorka marki Lasocki chcę ci opowiedzieć, jak proste i wygodne są zakupy w ccc.eu" - tłumaczyła... Później opowiedziała, o tym że zakupy przez internet są łatwe i bezpieczne, a zwrot bez konieczności drukowania czegokolwiek można wykonać w ciągu 100 dni.

W ten sposób marka CCC walczy o klienta online. Podobnie, jak inne sklepy, sieć jest zamknięta z powodów ograniczeń w funkcjonowaniu wprowadzonych przez rząd podczas drugiej fali pandemii koronawirusa.

Automat z nagraniem głosu Małgorzaty Kożuchowskiej wybiera numery telefonów stałych klientów sklepu. Ale to nie jest jedyny pomył sieciówki na walkę o klienta. Jak donosi Business Insider. Grupa CCC ruszyła z nową usługą, zakładającą dostawę zamówienia pod drzwi klienta w ciągu 60 minut od jego złożenia, w oparciu o towar dostępny w sklepach fizycznych. Czyli dokładnie tak, jak przy zamawianiu pizzy.

Nowa usługa dostępna jest w Warszawie i ma być rozszerzona na inne aglomeracje. "- To innowacja na skalę rynku, nikt nie realizuje dziś zamówień w tak krótkim czasie pod same drzwi. Wyszliśmy z założenia, że skoro pizza może być przywożona do domu w kilkadziesiąt minut, to buty również. Na razie testujemy to rozwiązanie w Warszawie, ale docelowo jeśli usługa się przyjmie, chcemy wprowadzić ją we wszystkich większych aglomeracjach miejskich - mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. rozwoju omnichannel w CCC" - czytamy w Business Insider.

Czy wzrośnie opłata za ZUS?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie