Tak wygląda nowy znak miasta. Pojawi się w folderach reklamowych, na plakatach zapowiadających imprezy miejskie i we wszystkich materiałach promujących Wałbrzych. Autorem projektu, który zdaniem jury był najlepszy jest Jacek Masiakowski z Leszna.
Zwycięzcę wyłoniono spośród blisko stu osób biorących udział w konkursie i ponad trzystu nadesłanych prac. Projekty były bardzo rożne. Mniej i bardziej profesjonalne. Wykonywali je zawodowi graficy, spece od reklamy i młodzież szkolna. Nawiązywały do tradycji górniczych oraz położenia i symboliki miasta.
– Ten pomysł podobał nam się najbardziej. Jest nowoczesny, dynamiczny i zbudowany na inicjale litery „W”, co pozwala kojarzyć go właśnie z naszym miastem – motywuje decyzję jury Piotr Kruczkowski, prezydent Wałbrzycha.
Dodatkowo, jak mówili oceniający projekty, tworzy nowy wizerunek miasta, które ma łączyć w sobie tradycję i atuty przyrodnicze z nowoczesnością. Autor zwycięskiej pracy w nagrodę dostał 2000 zł. Przyznano także wyróżnienie dla projektu Pawła Pietruszko. W nim głównym atutem było hasło promujące gminę:”Wałbrzych. Naturalnie!”.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?