- Zakład Ubezpieczeń Społecznych świadczy usługi na rzecz społeczeństwa. W I półroczu 2016 r., na salach obsługi 15 jednostek organizacyjnych gdańskiego Oddziału ZUS przyjęliśmy blisko 570 tys. klientów. Dane te świadczą o tym, że bezpośredni kontakt z pracownikiem Zakładu nadal jest preferowaną formą załatwiania spraw. Wydłużenie godzin pracy placówek ZUS jest kolejnym krokiem do większej dostępności naszych usług. Mamy nadzieję, że dzięki tej decyzji zapewnimy klientom niezbędny komfort czasowy oraz zwiększymy ilość obsłużonych spraw - mówi o wprowadzanych zmianach w zakresie godzin pracy sal obsługi klienta, Aneta Pawłowska, dyrektor gdańskiego Oddziału ZUS.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: ZUS ostrzega przed oszustami, którzy podają się za jego pracowników
Dotychczas jeden dzień w tygodniu (w poniedziałek) sale obsługi klienta ZUS były otwarte dłużej niż w inne dni, bo do godziny 17. Na prośbę klientów Zakład od 1 września przesuwa czas otwarcia swoich placówek, w każdy poniedziałek, do godziny 18.
Zakład cały czas monitoruje jakość świadczonych usług i analizuje oczekiwania klientów. Dlatego też nasi klienci już wkrótce mogę się spodziewać kolejnych udogodnień.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?