- Mamy do zaoferowania turystom więcej niż niejedno województwo: ciekawą historię, bogate dziedzictwo kulturowe, obszary cenne przyrodniczo, uzdrowiskowy klimat i szeroką ofertę leczniczą. Do tego tajemnicze, nieodkryte miejsca - jednym słowem: "zagłębie atrakcji". Takie właśnie hasło będzie promowało Ziemię Wałbrzyską - wyjaśnia Justyna Pichowicz Naczelnik Wydziału Promocji, Współpracy Zagranicznej i Funduszy Zewnętrznych w Starostwie Powiatowym w Wałbrzychu.
Najważniejszym zadaniem jest stworzenie spójnej i przemyślanej strategii promocji regionu wałbrzyskiego, efektem czego ma być m.in. stworzenia portalu internetowego poświęconego turystyce regionu oraz powołanie Lokalnej Organizacji Turystycznej. Najpierw jednak należało stworzyć rozpoznawalne
logo, które docelowo będzie charakteryzowało nasz region.
- Wyszliśmy z założenia, iż wszelkie kampanie i materiały promocyjne powinno łączyć jednolite przesłanie, także pod względem wizerunkowym. Chcemy, by Powiat Wałbrzyski stał się w przyszłości rozpoznawalną i pozytywnie kojarzoną marką. Zakończyliśmy już pracę nad logotypem regionu, określiliśmy nazwę, hasło i wizerunek regionu. Na pierwszą połowę 2011 roku zaplanowaliśmy ukończenie prac nad portalem informacyjno-wizerunkowym Ziemi Wałbrzyskiej, a także stworzeniem nowego folderu regionu i gadżetów promujących Ziemię Wałbrzyską - dodaje Justyna Pichowicz.
CO SĄDZICIE O PROPONOWANYM HAŚLE, LOGO I PLANACH STAROSTWA?
PODYSKUTUJCIE NA FORUM
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?