Zarząd województwa dolnośląskiego podzielił unijne pieniądze na promocję produktów kulturowych. Na reklamę 10 najciekawszych miejsc Dolnego Śląska przeznaczono prawie 3,9 mln zł. Gminie Szczawno-Zdrój przyznano 154 tys. zł dotacji. Pieniądze zostaną przeznaczone na opracowanie i wydanie 5 albumów promujących uzdrowiskowo-kulturowy potencjał miasta, które mają zachęcić do jego odwiedzania. Będzie to cykl wydawniczy zatytułowany „Szczawno- Zdrój. Bogactwo natury i dokonań człowieka”. W jego skład wejdą albumy: „Szczawno- Zdrój”, „Szczawno-Zdrój. Teatr Zdrojowy im. Henryka Wieniawskiego”, „Szczawno-Zdrój. Miejsca, Ludzie, Zdarzenia”, „Szczawno- Zdrój. Relaks wśród Magicznej Zieleni” oraz „Szczawno-Zdrój. Dawniej i Dziś”. Cztery pierwsze pozycje, to wydania albumowe, natomiast ostatnia to przewodnik po mieście, na który składa się między innymi mapa wzbogacona o fotografie i opisy najciekawszych miejsc. Całkowity koszt przedsięwzięcia to 220 tys. zł. Ostatni z albumów bedzie gotowy do końca I kwartału 2011 roku.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?