W urzędzie gminy Walim, przy ul. Bocznej 9, od stycznia 2018 roku funkcjonuje nowe stanowisko pracy. Kancelaria, bo o niej mowa służy głównie mieszkańcom załatwiającym swoje sprawy w urzędzie.
Od teraz klienci urzędu nie muszą kierować się do sekretariatu by zostawić czy wypełnić pismo. Do tego służy specjalnie utworzone na te cele stanowisko, którego uruchomienie związane jest z wprowadzeniem w urzędzie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją - EZD.
Kancelaria mieści się w holu, na wprost wejścia do urzędu. Jej prowadzeniem zajmuje się Ewelina Firlej.
- Mieszkańcy gminy ze swoimi sprawami nie idą już jak dawniej do sekretariatu, a do kancelarii. Tutaj zostawią wszelkie pisma, podania, dokumenty, oprócz wniosków o wydanie dowodu osobistego i działalności gospodarczej - wyjaśnia Ewelina Firlej.
Sekretariat wciąż odpowiada za kontakt telefoniczny z urzędem czy umawianie indywidualnych spotkań z wójtem. Po meldunek, czy wydanie dowodu osobistego zgłaszamy się, tak jak dawniej, do Anny Wesołowskiej urzędującej teraz w pokoju nr 4, a sprawy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej prowadzi Adriana Zygadło - p. nr 13.
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?