Dwa przeprowadzone przez gminę Wałbrzych konkursy na to stanowisko nie przyniosły rozstrzygnięcia. Osoby, które wzięły w nich udział, nie spełniły wymogów władz miasta. Dlatego prezydent Wałbrzycha ogłosił trzeci już nabór kandydatów na stanowiska Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia.
Oferty kandydatów będą przyjmowane w urzędzie miejskim do 30 grudnia. Podstawowe wymagania, które muszą spełniać kandydaci, to wykształcenie wyższe ekonomiczne lub zarządzanie i marketing, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie zarządzania projektami.
Zobacz: Rewitalizowana Stara Kopalnia atrakcją Wałbrzycha
Kandydat musi również mieć co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni na stanowisku związanym z zarządzaniem pracownikami. Ponadto musi znać język angielski lub niemiecki.
Budowa Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia jest jedną z największych i najbardziej kosztownych inwestycji miasta w ostatnich latach. Wartość projektu rewitalizacji byłej kopalni węgla kamiennego Julia to ok. 52,5 mln zł.
Ponad 35,7 mln zł pochodzi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Natomiast pozostała kwota, niespełna 17 mln zł, stanowi wkład własny gminy Wałbrzych. Zakończenie realizacji projektu zaplanowano na 30 czerwca 2012 roku. Do końca przyszłego roku gmina Wałbrzych ma czas na rozliczenie się z dotacji uzyskanej na inwestycję z funduszy Unii Europejskiej.
Na terenie byłej kopalni, oprócz części muzealnej, będzie ulokowana m.in. siedziba Zespołu Pieśni i Tańca Wałbrzych oraz siedziby organizacji pozarządowych.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?