We wniosku o zwołanie sesji nadzwyczajnej, na której spółki miałyby przedstawić roczną działalność radni uzasadniają, że na działalność spółek gmina wydała w 2009 r. 100 mln zł, w tym : na transport i łączność - 55,935,00 zł; Gospodarkę Mieszkaniową 56 976 ,00 zł; Utrzymanie zieleni 2088 700 zł. - Zasadnym jest, aby Prezydent Miasta zapoznał Radnych Rady Miejskiej z wynikami finansowymi tych spółek, ich płynnością finansową oraz szczegółowo uzasadnił za jakie konkretne działania, które przyniosły wymierne efekty dla spółek (których podstawowym zleceniodawcom i płatnikiem jest Gmina Wałbrzych) nagrodził Prezesów, wiceprezesów oraz członków zarządów „tłustymi” nagrodami - wyjaśniają radni. I dodają, że biorąc pod uwagę, że to właśnie za sprawne zarządzanie Spółkami, ich zarządy dostają co miesiąc sowite wynagrodzenia, uzasadnianie przyznania tak wysokich nagród dla Szefów Spółek za wypełnianie ich obowiązków pracowniczych wynikających z działalności statutowej spółek wynikających, rodzi wiele wątpliwości i nasuwa szereg istotnych pytań.
Wniosek został złożony już w biurze rady.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?