Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wałbrzych: Zostań twarzą galerii

red
Rozpoczęło się odliczanie czasu do otwarcia Galerii Victoria w Wałbrzychu

Na ścianie frontowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałbrzychu został zamontowany i uruchomiony zegar, który odlicza czas do otwarcia centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Victoria, które zaplanowano na 16 października. Ruszyła też akcja "Wskocz na billboard". Mieszkańcy mogą wziąć udział w castingu na "twarze Galerii Victoria". Organizatorzy zapraszają wszystkich mieszkańców regionu do wzięcia udziału w akcji. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny na stronie www.victoria-casting.pl do 14 sierpnia 2010 r. Dodatkowo, 7 i 8 sierpnia 2010 r. w godzinach od 10:00 do 18:00, zachęcamy wszystkie zainteresowane osoby do odwiedzenia deptaku w Szczawnie-Zdroju w celu wykonania zdjęcia przez profesjonalnego fotografa. Wybrane osoby będą pojawiały się na billboardach promujących Galerię Victoria przez kolejny rok.
- Pragniemy, aby Galeria Victoria stała się częścią Wałbrzycha i miejscem, w którym mieszkańcy miasta czują się jak u siebie, dlatego zamiast zatrudniać anonimowych modeli, postanowiliśmy skorzystać z pomocy mieszkańców regionu. Chcemy, żeby to właśnie ich twarze znalazły się na billboardach, plakatach, bannerach i ulotkach promujących centrum handlowe, zgodnie z hasłem Galerii Victoria "Moja, Twoja, Nasza" - przekonuje Maria Prażuch, dyrektor ds. marketingu Keen Property Partners Retail. - Mamy nadzieję, że uda nam się znaleźć wielu modeli w różnym wieku, bo przecież Galeria Victoria jest dla każdego.
Galeria Victoria będzie pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, z towarzyszącą funkcją hotelową i mieszkaniową. Będzie to także pierwsze w mieście centrum handlowe posiadające wieloekranowe kino (Cinema City), liczne restauracje i kawiarnie oraz oferujące klientom dostęp do znanych polskich i międzynarodowych marek. W dwupoziomowym kompleksie handlowym znajdzie się supermarket Intermarché Super (3 000 m2), około 180 sklepów ze znanymi markami odzieżowymi, park handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 000 m2 oraz liczne punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 000 m2 powierzchni handlowej. W części rozrywkowej (2 300 m2) klienci centrum handlowego znajdą nowoczesne wieloekranowe kino Cinema City z siedmioma salami oraz liczne restauracje, punkty gastronomiczne oraz kawiarnie. Dla klientów zmotoryzowanych powstanie 1 390 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych. Dotychczas umowy najmu podpisano z następującymi firmami oraz markami: 5.10.15, adidas, Altero, Apart, APS Apteki, Bell'Arte, Big Star, BOOT SQUARE, Boti, C&A, Camaieu, CCC, Choco Cafe, Cinema City, CROPP, Cubus, DEICHMANN, Doriano, Douglas, Empik, Era, ESOTIQ, Everest, Gatta, Glitter, Greno/Mituu, HOUSE, H&M, Inmedio, Intermarché Super, KappAhl, KFC, Komputronik, Leonardo, MANGO, MARHABA, Martes Sport, Megapunkt, MOHITO, New Yorker, Nieznane Kontynenty, Nike, Orange, ORSAY, Oxide&Snazee, Pawo, Peacocks, Piekarnia Cukiernia M&J, Pierre Cardin, Play, Plus GSM, Quazi, Reebok, Reporter, RESERVED, Rossmann, Ryłko, Scotch&Soda, Sferis, Six, SIZEER, SMYK, Solar, Sping, Subway, SUNSET SUITS, Swiss, Takko, TALLY WEiJL, TARANKO, TK Maxx, Triumph, Vision Express, Willsoor, Wojas, Wójcik i Yes. Za doradztwo podczas procesu inwestycyjnego oraz za wynajem centrum odpowiada firma CB Richard Ellis, światowy lider w świadczeniu usług doradczych
w sektorze nieruchomości komercyjnych.

Galeria Victoria jest wyjątkowym centrum handlowym pod względem architektury, lokalizacji i całkowitej powierzchni. Została ona zaprojektowana z myślą o stworzeniu nowej przestrzeni publicznej dla lokalnej społeczności i jednocześnie doskonale wpisuje się w plan rewitalizacji dotychczas niezagospodarowanej części centrum miasta. Dodatkowym atutem projektu jest ogólnodostępny amfiteatr, który powstanie na terenie kompleksu. Latem organizowane będą w nim plenerowe koncerty, a w miesiącach zimowych lodowisko. Deweloperem Galerii Victoria jest Keen Property Partners Retail, który specjalizuje się w zakupie i budowie lokalnych oraz regionalnych centrów handlowych, czyli w sektorze, który charakteryzuje się wysokim potencjałem wzrostu.
W 2009 roku KPP Retail zajęło 25 miejsce w rankingu wiodących deweloperów europejskich przygotowanym przez magazyn PropertyEU. Galeria Victoria została zaprojektowana przez wielokrotnie nagradzane studio architektoniczne Chapman Taylor. Piękna i unikalna architektura centrum handlowego, jego lokalizacja oraz planowana część hotelowa i mieszkaniowa czynią z Galerii Victoria bardzo atrakcyjną lokalizację dla przyszłych najemców poszukujących nowych klientów.

Galeria Victoria powstaje na 10-hektarowej działce położonej na skrzyżowaniu ulic 1 Maja oraz Skarżyskiej w centrum Wałbrzycha, przy drodze wojewódzkiej nr 367 do Jeleniej Góry oraz w sąsiedztwie drogi krajowej nr 35, wiodącej do przejścia granicznego z Czechami w Golińsku. Dzięki temu, że centrum handlowe jest położone w centrum miasta, jest ono dobrze skomunikowane z pozostałymi dzielnicami Wałbrzycha. Dzięki świetnej lokalizacji centrum handlowe stanowić będzie idealne i wygodne miejsce zakupów dla mieszkańców Wałbrzycha, Legnicy, Jeleniej Góry, Kłodzka, Kamiennej Góry i Świdnicy. Usytuowanie w odległości zaledwie 17 km od granicy z Czechami pozwoli Galerii Victoria stać się również najbliższym miejscem zakupów dla osób przyjeżdżających do Polski z Czech.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na walbrzych.naszemiasto.pl Nasze Miasto