Od 2 września, w każdą środę klienci Biura Komunikacji Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przyjmowani będą tylko przez cztery godziny - od godz. 7.30 do godz. 11.30. To konieczna zmiana. W czasie pozostałych czterech godzin tego dnia prowadzone będą wewnętrzne szkolenia pracowników.
Praca biura jest bowiem od kilku miesięcy cały czas usprawniana. – Kiedy 1 stycznia zmieniły się przepisy zakorkowały się wydziały komunikacji w całym kraju. My także mieliśmy wiele sygnałów od zdenerwowanych klientów, którzy musieli stać w długich kolejkach - mówi Sylwia Bielawska, zastępca prezydenta Wałbrzycha. Dodaje, że biuro komunikacji załatwia najwięcej spraw ze wszystkich wydziałów UM.
Ostatnio wpływ na długość kolejek miały też obostrzenia związane z panującą epidemią.
A w wałbrzyskim biurze komunikacji, żeby poprawić sytuację zatrudniono cztery dodatkowe osoby, z własnych środków wybudowano dodatkowe pomieszczenie, w którym obsługiwani są przedsiębiorcy. Oni, zgłaszając się z kilkoma samochodami, mieli spory wpływ na blokowanie kolejki. Teraz przedsiębiorców obsługują dwie osoby. Na sali jest osiem stanowisk dla klientów indywidualnych (w tym jedno do wydawania stałych dowodów).
W biurze zachęcają jednak, żeby załatwiać sprawy drogą internetową lub korespondencyjnie.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?