Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 14
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Miejsce pracy:...
fot. Jecek Smarz (zdjęcie ilustracyjne)

Najnowsze oferty pracy w Wałbrzychu i powiecie (z PUP). Zobaczcie co, gdzie i za ile!

KSIĘGOWA/ KSIĘGOWY

Miejsce pracy:
Jana Brzechwy 16, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie


Zakres obowiązków:
1. dekretowanie i księgowanie dokumentów,
2. prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
3. przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
4. współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS),
5. przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
6. potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
7. prowadzenie kasy głównej Teatru,
8. gromadzenia i przechowywania dowodów księgowych w sposób zabezpieczający je przed niedozwolonymi zmianami, nieupoważnionym rozpowszechnianiem, uszkodzeniem lub zniszczeniem,
9. bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych.
II. Współpraca z Główną Księgową w zakresie:
1. opracowywania planów i sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2. przygotowywania planów finansowych,
3. sporządzania sprawozdawczości podatkowej i statystycznej;


Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Liczba godzin pracy w miesiącu:
160


Data rozpoczęcia:
01.01.2022
Data zakończenia pracy:
31.03.2022


Wynagrodzenie brutto:
od 3 800 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną


Zawód:
księgowy


Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie branżowe
wyższe (w tym licencjat)


Pozostałe wymagania
Inne wymagania:
1. spełnienie jednego z poniższych warunków w zakresie wykształcenia i doświadczenia: a) ukończone ekonomiczne jednolite studia o kierunku: finanse i rachunkowość oraz posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna (kierunek: finanse i rachunkowość) i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, 2. niekaralność; 3. mile widziane doświadczenie w prowadzeniu księgowości i finansów instytucji kultury; 4. znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego oraz znajomości polskiej ustawy o rachunkowości; sprawozdawczości finansowej; 5. umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych; mile wdziana znajomość programu SOFTAR; 6. rzetelność, sumienność, uczciwość, zaangażowanie i odpowiedzialność; 7. wysokie standardy etyczne; 8. inicjatywa w działaniu i rozwiązywaniu potencjalnych problemów; 9. zdolności organizacyjne, myślenie strategiczne i otwartość na zmiany; 10. umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem; 11. umiejętność budowania relacji z zespołem i podmiotami zewnętrznymi.

Pracodawca:
Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu


Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Jana Brzechwy 16, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie

Osoba do kontaktu:
Sylwia Raźna - Mazur
Numer telefonu:
74 666 73 42
E-mail:
[email protected]
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Cv
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail


Liczba miejsc pracy:
1



Zobacz również

Inauguracja sezonu rowerowego 2024 Sekcji Cyklistów Relaks w Wieluniu

Inauguracja sezonu rowerowego 2024 Sekcji Cyklistów Relaks w Wieluniu

Zatrzymał się tam, gdzie nie powinien, a wkrótce... sam został zatrzymany

Zatrzymał się tam, gdzie nie powinien, a wkrótce... sam został zatrzymany

Polecamy

Soczysty cheeseburger jak z amerykańskiego baru. Zrób na grillu i podaj gościom

Soczysty cheeseburger jak z amerykańskiego baru. Zrób na grillu i podaj gościom

Ostatni moment na rozliczenie PIT za 2023 rok

Ostatni moment na rozliczenie PIT za 2023 rok

Był zły i pijany to... zniszczył komuś samochód

Był zły i pijany to... zniszczył komuś samochód