Najnowsze oferty pracy z Wałbrzycha i okolic (z PUP). Zobaczcie co, gdzie i za ile!
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy:
ALEJA WYŚCIGOWA 6, 02-681 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków:
PRACA ZDALNA.
Obsługa klienta sklepu internetowego poprzez:
a/ infolinię (połączenia przychodzące),
b/ chat na stronie internetowej sklepu,
c/ email.
Odpowiadanie na zapytania Klientów dotyczących zamówień, produktów dostępnych na naszej stronie internetowej, realizacja zamówienia, pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniem / płatnością, itp.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
miar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Liczba godzin pracy w miesiącu:
160
Data rozpoczęcia:
01.07.2022
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:
doświadczenie w obsłudze klienta - bezpośredniej lub telefonicznej (doświadczenie w pracy w call center będzie dużym atutem profesjonalne podejście do pracy (każdy klient jest tak samo ważny i każdy otrzyma pomoc z takim samym zaagażowaniem) pozytywne nastawienie, życzliwość komunikatywna znajomość języka angielskiego - sporadyczny kontakt z anglojęzycznymi klientami
Pracodawca:
AZAGROUP SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
ALEJA WYŚCIGOWA 6, 02-681 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Martyna Pazdyga
Numer telefonu:
885 558 540
E-mail:
[email protected]
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny (mile widziany)
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Liczba miejsc pracy:
2
w tym dla niepełnosprawnych:
2
Możliwe przekazanie do realizacji przez inny PUP:
NIE