Najnowsze oferty pracy z Wałbrzycha i okolicy (z PUP). Zobaczcie!
KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNO-GOSPODARCZEGO
Miejsce pracy:
Juliusza Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy działu techniczno- gospodarczego, nadzór nad pracą podległego personelu, motywowanie do pracy, budowanie zespołu, ustalanie harmonogramów pracy, delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania,
zapewnienie wysokiego poziomu prac wykonywanych przez podległych pracowników, utrzymywanie dobrych relacji z innymi pracownikami instytucji oraz z klientami zewnętrznymi, koordynowanie i nadzorowanie realizacji wydarzeń w sali koncertowej, sali kameralnej, garderobach i pokojach socjalnych, rejestrowanie wszelkich zajęć w tych przestrzeniach w uzgodnieniu z Działem Programowo Koncertowym, prowadzenie rejestru wynajmów zewnętrznych oraz dostępności pomieszczeń wynikającej z prób zespołów artystycznych, prowadzenie gospodarki materiałowej obiektów, spisu inwentarza, inwentaryzacji majątku, planowanie potrzeb remontowych i rozwojowych, prowadzenie prac w zakresie pozyskiwania kosztorysów inwestorskich oraz identyfikacja zewnętrznych źródeł finansowania, w porozumieniu z muzykami orkiestry, prowadzenie działań związanych z naprawami i serwisem instrumentów stanowiących własność instytucji kultury, prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w trybach zgodnych z ustawą prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym regulaminem zakupów, w szczególności w zakresie zakupu instrumentów niezbędnych dla muzyków, utrzymanie środków transportu w należytej sprawności i dbanie o ich racjonalne wykorzystanie, prowadzenie dokumentacji przebiegu oraz norm zużycia i rozliczeń paliw transportowych, dbanie o należytą obsługę i racjonalne wykorzystanie urządzeń: elektrycznych, telefonicznych, grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, monitoringu poprzez ich bieżący nadzór i naprawy oraz planowanie działań serwisowych i konserwacji,
archiwizowanie i przechowywanie właściwie zabezpieczonych dokumentów w ramach zajmowanego stanowiska,
kontrola wydatków dokonanych ze środków publicznych pod względem celowości, legalności i gospodarności zgodnie z zasadami gospodarowania środkami publicznymi, obsługa programów wykorzystywanych w instytucji do fakturowania sprzedaży oraz do ewidencji majątku, tworzenie sprawozdań i analiz finansowych oraz materiałowych, tworzenie baz danych do wykorzystania przez inne działy merytoryczne instytucji kultury, tworzenie raportów dla dyrekcji instytucji,
wykonywanie innych czynności zgodnie z zakresem obowiązków.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Warunki świadczenia pracy:
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
NIE
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Liczba godzin pracy w miesiącu:
160
Data rozpoczęcia:
13.02.2023
Wynagrodzenie brutto:
od 4 000 do 4 500 PLN
Dodatek za staż pracy.
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Typ propozycji:
Zapewnienie wyżywienia:
NIE
Zapewnienie zakwaterowania:
NIE
Zatrudnienie od zaraz:
TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:
NIE
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem:
lata: 5
Inne wymagania:
5 letni staż pracy zawodowej na stanowisku kierowniczym, mile widziane w instytucjach kultury lub w podmiotach prowadzących w sferze kultury, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, umiejętności organizacyjne, doświadczenie w kierowaniu zespołem, obsługa komputera MS Office, dokładność, sumienność, terminowość.
Pracodawca:
Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Juliusza Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu:
Bożena Rakucka
Numer telefonu:
74 842 64 09
E-mail:
[email protected]
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
0
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE
Możliwe przekazanie do realizacji przez inny PUP:
NIE