700 osób w 30 krajach na całym świecie. Kluczowe zakłady Grupy znajdują się w Europie Centralnej, Rosji, obu Amerykach i RPA. Jesteśmy silnie skoncentrowani na klientach. Od 1973 roku opracowujemy innowacyjne produkty.
Twoje zadania:
Współpraca z klientami na rynku polskim i zagranicznym
Bieżąca obsługa klientów: obsługa zamówień, wywołań, raportowanie,
obsługa reklamacji
Przygotowywanie kalkulacji
Monitorowanie poziomu należności
Współpraca z Kierownikiem Działu Obsługi Klienta
Współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży oraz innymi
działami w firmie
Twój profil:
Wysoka kultura osobista
Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
Wykształcenie średnie lub wyższe
Umiejętność pracy w zespole
Znajomość programów komputerowych: Outlook, Word, Excel
Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność
Umiejętność pracy pod presją czasu
Prawo jazdy kat. B mile widziane
Nasza oferta:
Zatrudnienie w firmie o silnej pozycji na rynku
Szansę rozwoju zawodowego w ramach międzynarodowej
organizacji i szeroki pakiet szkoleń
Skontaktuj się!
Osoby zainteresowane prosimy o składanie C.V. oraz listu motywacyjnego
w terminie do 15.07.2014 na adres
[email protected]
z dopiskiem: Ref. Ds.Obsługi Klienta
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883). Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Mondi BZWP Sp. z o.o. ul. Zamenhofa 36, 57-500 Bystrzyca Kłodzka
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?